-Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;

Εξυπηρετούμε το σύνολο της επικράτειας και αποστέλλουμε τις παραγγελίες σας σε όλη την Ελλάδα σε 6-7 εργάσιμες όταν πρόκειται για ιατρικά αναλώσιμα και σε 2-3 εργάσιμες για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα

-Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας;

Δεν υπάρχει όριο παραγγελίας όμως παραγγελίες άνω των 15 Ευρώ για την περιοχή της Θεσσαλονίκης γίνονται με δωρεάν μεταφορικά ενώ για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα χρεώνονται τα ανάλογα μεταφορικά που αναλογούν!  Τα αντίστοιχα μεταφορικά για τις παραγγελίες σας εμφανίζονται στο καλάθι σας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας !

-Υπάρχει χρέωση αποστολής;

Για αγορές από 15€ και άνω για την πόλη της Θεσσαλονίκης , η αποστολή είναι Δωρεάν και για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα από 60 € και άνω. Για αγορές κάτω των 15€ στην Θεσσαλονίκη, υπάρχει χρέωση 4€, ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα υπάρχει χρέωση από 7 -12 € η οποία υπολογίζεται βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το Κέντρο Διανομής μας έως τον τόπο παράδοσης. Στην Παραγγελία σας εμφανίζεται το ακριβές ποσό της χρέωσης.

-Ποιες ημέρες και ώρες γίνονται οι παραδόσεις των παραγγελιών;

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Παρασκευή:

Για Θεσσαλονίκη απογευματινές ώρες και συγκεκριμένα 18:00 – 21:00

Για την υπόλοιπη Ελλάδα κατόπιν συνεννόησης με τον εσωτερικό μεταφορέα που θα σας φέρει την παραγγελία

-Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει online;

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται – μόνο εφόσον η πληρωμή έχει γίνει online – σε περίπτωση που:

  • ακυρωθεί η παραγγελία,
  • δεν παραδοθεί προϊόν, λόγω έλλειψης,

Σημειώνεται ότι όταν η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση, τυχόν διαφορές έχουν υπολογιστεί στην τελική αξία του λογαριασμού, ώστε να μην επιβαρυνθεί ο Πελάτης. Η εντολή για πίστωση του ανάλογου χρηματικού ποσού στον λογαριασμό τραπέζης/κάρτας, μέσω του οποίου πραγματοποιήσατε την πληρωμή, δίνεται από την εταιρεία μας προς την τράπεζα, εντός δύο (2) ημερών από την έκδοση της απόδειξης της παραγγελίας.

-Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Έχετε τη δυνατότητα να αποστείλετε το μήνυμά σας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας, να καλέσετε για εξυπηρέτηση και τυχόν ερωτήσεις στο τηλέφωνο 6943991716 ή να αποστείλετε email στο info@doctorperfect.gr

-Γιατί να κάνω εγγραφή;

Ως εγγεγραμμένος Πελάτης έχετε τη δυνατότητα:

  1. ολοκλήρωσης της Παραγγελίας σας, χωρίς να εισάγετε κάθε φορά τα στοιχεία σας,
  2. αποθήκευσης περισσότερων διευθύνσεων παράδοσης,
  3. παρακολούθησης της Παραγγελίας σας,
  4. τήρησης Ιστορικού Παραγγελιών,
  5. δημιουργίας προσωπικών Λιστών για τη διευκόλυνση των αγορών σας.

-Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι να κάνω;

Θα πρέπει να ορίσετε έναν νέο κωδικό. Επιλέγετε “Είσοδος” πάνω δεξιά. Στη συνέχεια, επιλέγετε “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” συμπληρώνετε το email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και επιλέγετε “Επιβεβαίωση”. Εφόσον βρεθεί ο λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, θα λάβετε έναν σύνδεσμο προκειμένου να ορίσετε νέο κωδικό.

-Μπορώ να παραλάβω από το Κατάστημα;

Ναι ειδικά για την πόλη της Θεσσαλονίκη υπάρχει αυτή η δυνατότητα και μάλιστα υπάρχει και μια σχετική έκπτωση της τάξης του 5 % για παραλαβές απ το κατάστημα με την μέθοδο του click away κατόπιν όμως σχετικής εκ των προτέρων συνεννόησης για την δυνατότητα παραλαβής και διάθεσης της παραγγελίας όταν αυτή θα είναι έτοιμη προς παράδοση λογίζοντας πως καμία παραγγελία δεν είναι ετοιμοπαράδοτη σε άμεσο χρόνο